Dowiedz się, jakie są cechy dobrej firmy SEO na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak więc zatrudnić dobrą agencję SEO? Zalecamy posłuchać podpowiedzi specjalistów, a najlepiej samego Google.
Jak znaleźć dobrą agencję SEO? Google przyszykowało o tym kurs
Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak np. Bing, Yandex lub Rambler, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, zwykle jest to nierealne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.
Cechy solidnej firmy SEO według Google
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach objaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
- umiejętność oceny budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
- transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą widoczne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.